Na tej stronie znajdziesz podsumowanie najnowszych badań naukowych z oficjalnych publikacji w czasopismach. Większość tych badań to ustalenia przedkliniczne na małych grupach osób lub obserwacje zwierząt, niniejszy artykuł lub nasze produkty nie mają na celu diagnozowania, leczenia, leczenia ani zapobiegania w jakikolwiek sposób. Skonsultuj się z lekarzem w przypadku jakichkolwiek problemów zdrowotnych.

Lekarze mówią, że minimum 6 godzin snu jest koniecznością dla każdego człowieka, a 8 godzin jest jeszcze lepsze. Jednak musisz mieć problemy ze snem nawet raz. Powodem może być stres, choroba, podróż lub tymczasowe przerwanie normalnej rutyny. Niemniej jednak, jeśli ten problem ze snem nie jest tymczasowy i regularnie zakłóca twoje codzienne życie, możesz cierpieć na zaburzenia snu. Może to utrudniać codziennej rutyny, wpływając na mózg i podkreślając oczy. Porozmawiajmy, jaki jest najlepszy sposób i co należy zrobić, aby go leczyć.

Co to jest zaburzenie snu?

Każdy stan, w którym normalny wzór snu jest zakłócony na bieżąco nazywa się zaburzeniem snu. Ogólnie rzecz biorąc, istnieje ponad 80 rodzajów zaburzeń snu, ale główne rodzaje obejmują bezdech senny,bezsenność, zespół niespokojnych nóg, parasomnia, zaburzenia rytmu dobowego, i hipersomnia. Sposób, aby wiedzieć, czy cierpisz na zaburzenia snu jest, jeśli śpisz słabo w nocy. W rezultacie budzisz się zmęczony rano, nie czując się w ogóle energiczny przez cały dzień. Ponownie, bez względu na to, jak zmęczony lub zestresowany jesteś, prawie nie dostać snu w nocy. Niedobór snu może prowadzić do wielu problemów,które mogą znacząco wpłynąć na codzienne czynności życiowe, produktywność i całe życie. W końcu jakość snu nie jest luksusem, ale koniecznością.

Leczenie zaburzeń snu

Nie trzeba wspominać, istnieje wiele over-the-counter alternatywy dla leczenia bezsenności. Jednak, jeśli naprawdę chcesz uniknąć powolnych skutków ubocznych takich alternatyw, możesz wybrać kannabidiol (CBD). Z tej sugestii, na pewno masz wiele pytań w umyśle. Cóż, mamy odpowiedzi na wszystkie z nich poniżej.

Produkty CBD, których nasi klienci używają do poprawy snu:

Czy zaburzenia snu mogą być wyleczone przez CBD?

Cóż, to pytanie wydaje się dać pozytywną odpowiedź. CBD, drugi najpopularniejszy składnik konopi indyjskich, wydaje się zapobiegać wszelkiego rodzaju uzależnieniom, a także prowadzi do mniejszego zakłócenia snu w porównaniu do THC, jak wynika z niedawnego badania przeprowadzonego przez Światową Organizację Zdrowia (WHO). Innymi słowy, CBD uspokaja układ nerwowy osoby i pomaga mu zasnąć. W ten sposób pomaga w leczeniu zaburzeń snu. Nie tylko to, ale eksperci uważają również, że CBD pomaga w zapobieganiu rozpadowi neuroprzekaźnika chemicznego w mózgu, który wpływa na stan emocjonalny, funkcje umysłowei ból. Zwiększa to poziom substancji chemicznych promujących sen we krwi, co powoduje senność i leczy zaburzenia snu.

Win exciting gifts with our free monthly contests !

cbd

Enter your email to participate to our next contest and win many gifts ! Every months we organize a free contest with exiting products to win. CBD oil, gummies, soft-gel, hemp infusion .... Don't miss this opportunity !

We will never send spam or share your email in accordance to our Privacy policy.

Biologiczne powody na rzecz leczenia CBD zaburzeń snu

Wpływ leczenia kannabidiolem na lęk i sen u dorosłych

Związki CBD oddziałują z układem endokannabinoidowym (ECS) organizmu. Wiąże się to z interakcją z receptorami w organizmie. Niewiele z tych receptorów są znane wpływ na cykl snu w organizmie. Kiedy CBD wchodzi do organizmu, zarządza tym cyklem i pomaga osobie przezwyciężyć problemy ze snem.

CBD pomaga również w łagodzeniu lęku. To sprawia, że poziom lęku spada u ludzi, którzy skarżą się na zły sen poprzez interakcję między CBD a receptorami kannabinoidowymi występującymi w mózgu. Powoduje to poprawę nawyków snu.

Najnowsze dowody wskazują na uspokajający wpływ CBD na nasze mózgi. Duża retrospektywna seria przypadków badała kliniczne zastosowanie CBD w przypadku braku snu w połączeniu ze zwykłym leczeniem. Łącznie 72 dorosłych zostało przebadanych przed i 1 miesiąc po podaniu CBD. Stwierdzono, że CBD znacznie poprawił wyniki snu w ciągu1 miesiąca leczenia u większości pacjentów (66,7%). Ponadto CBD był dobrze tolerowany u zdecydowanej większości pacjentów. Wskazuje to na bezpieczny profil, a także skuteczność CBD w przezwyciężaniu braku snu.

Co więcej, obecne badania pokazują, że przyjmowanie CBD, nawet jeśli jesteś zdrowy lub nie masz problemów ze snem, nie zmieni twojego cyklu snu ani nie spowoduje żadnego problemu. Tak więc, w zasadzie, CBD jest bezpieczny zarówno dla osób zdrowych, jak i pozbawionych snu. CBD nie wywołuje żadnych znaczących negatywnych skutków dla snu. Różni się od leków przeciwlękowych i przeciwdepresyjnych, ostre podawanie CBD nie wydaje się zakłócać cyklu snu zdrowych osób. Dowody potwierdzają, że CBD nie zmienia normalnych wzorców snu.

Czy istnieje jakieś ryzyko?

Jeśli porównamy CBD z innymi metodami leczenia zaburzeń snu, wydaje się, że ma bardzo niewiele zagrożeń. To nie jest wciągająca jak tabletki nasenne i jest dobrze tolerowany przez większość ludzi. Ryzyko wystąpienia działań niepożądanych, przedawkowania i uzależnienia są praktycznie bardzo ograniczone w przypadku CBD. To pokazuje, że CBD jest znacznie lepszą alternatywą dla tych, którzy szukają nieobrażającego, ale skutecznego sposobu leczenia zaburzeń snu.

Możesz użyć narzędzia kalkulatora dawkowania CBD, aby znaleźć idealną dzienną dawkę CBD dla Ciebie.

Punkty do zapamiętania

Jeśli myślisz o przyjmowaniu CBD w leczeniu bezsenności, wiedz, że jest on dostępny jako olej,kapsułka, a nawet spray. Możesz wybrać, co jest do swoich preferencji, ponieważ wszystkie te są równie skuteczne. Cóż, musisz zachować kilka punktów w umyśle, próbując przezwyciężyć zaburzenia snu za pomocą CBD. Oto kilka punktów, o których należy pamiętać:

  • Poznaj przyczynę: Ostatnie badania dowiodły, że CBD działa lepiej dla lęku niż snu. To działa poprzez złagodzenie lęku, który pomaga czuć się zrelaksowany, a następnie zasnąć. Tak więc, jeśli powodem zaburzenia snu jest niepokój, powinieneś udać się do CBD, nie dając mu drugiej myśli.
  • Im krótszy, tym lepiej: Wykazano, że skuteczność CBD jest lepsza w przypadku krótkotrwałego użytkowania Na pewno nie ma ryzyka dodatkowego użycia, ale jeśli chcesz uzyskać lepsze wyniki, musisz zachować ją w małym rozmiarze. W związku z tym, należy unikać przyjmowania go codziennie lub na dłuższą metę.
  • Rozważmy formularz: Jak wspomniano powyżej, CBD jest dostępny w różnych formach, w tym oleje, kapsułki, i spray. Na pewno możesz wybrać dowolne z nich zgodnie z wyborem. Jednak vaping CBD jest uważany za działać szybciej, ponieważ bardzo szybko wprowadza związek do systemu. Ale jadalne, takie jak pigułki i oleje, powoli uwalniają CBD, co spowoduje dłuższy czas działania, a następnie pomogą Ci dłużej spać. Jeśli pójdziesz na nie, weź je co najmniej godzinę przed pójściem spać i jesteś ustawiony na sen spokojnie.
  • Należy wziąć pod uwagę jakość: Wiele cbds znajdują się zanieczyszczone przez szkodliwe substancje, takie jak pestycydy. Nie mają tego, co twierdzą, aby leczyć swój stan, a to może mieć wpływ na zdrowie, gdy spożywane. Tak więc wiedza o tym, jak kupować dla CBD i wybrać produkt wysokiej jakości, jest niezbędna.
  • Wyższe dawki działają lepiej: Jak wspomniano wcześniej, CBD nie ma żadnego ryzyka przedawkowania. Nie musisz, aby dawka dłużej, ale na pewno można zrobić to większe. Wyższe dawki okazują się dawać lepsze wyniki snu niż niższe.
  • Używaj go bezpiecznie: CBD może wchodzić w interakcje z lekami. Jeśli wziąć inne leki również, porozmawiać z lekarzem i upewnij się, że jego spożycie nie będzie oddziaływać w żaden sposób z takich leków i powodować poważne problemy zdrowotne. W przeciwnym razie CBD jest bezpieczny do spożycia.
  • https://sleepauthority.com/cbd-oil-for-sleep/
  • https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6326553/
  • https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fphar.2018.00315/full
  • https://www.consumerreports.org/cbd/can-cbd-help-you-sleep/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *